De ce sa NU comanzi la Bottega Verde!

Probabil ca v-am obisnuit cu lucruri frumoase, cu produse de calitate, insa astazi am decis sa deschid o noua categorie  pe blogul meu : „pareri negative”.

Tot aici voi posta si parerea mea persoanala, negativa, despre produse pe care consider ca am dat banii inutil. Poate va ajuta si pe voi! Sau macar poate va ganditi de doua ori innainte de-a da o comanda sau de-a da banii pe acel produs.

Deschid astazi acest topic cu Bottega Verde.

Am citit multe articole la colegele bloggerite(toate pozitive..nu cred ca am vazut unul in directia negativa).Toate, insa, sunt referitoare la produse!

Eu astazi nu vorbesc despre produsele care sunt in  acest magazin on-line (pentru ca nu am apucat sa le folosesc inca).Vorbesc despre felul cum suntem tratati cand plasam o comanda pe acest site.

Dar sa o luam cu inceputul….

Black Friday…

Curioasa din fire, cu „lectiile pregatite”(va spuneam ca am citit multe pareri pozitive despre produse) plasez si eu o comanda(in jur de ora 12.30)…sa fiu printre primii zic…

Pun in cos 7 produse (unul era gratuit din partea firmei)-valoarea totala este de 100 de lei(am zis ca era momentul sa beneficiez si de transport gratuit).

Primesc e-mail de confirmare la cateva minute(probabil un robot).

La o saptamana vad din nou acelasi produse , fix aceleasi reduceri pe site-ul lor.

Trec mai departe cu ideea ca „oamenii au produse foarte multe si vor sa faca vanzare”….doar ca….mai trece o saptamana.

Deja este penibil!

3 saptamani si nu primesc nici un colet de la ei!

Le scriu pe facebook!

Nu raspunde nimeni!

A doua zi postez pe facebook -o parere negativa cu etichetarea lor.(aici) …deja era 6 decembrie.

Dupa aceasta postare(in care spuneam si eu ca astept ceva scuze)- pentru ca facusem acea comanda si in ideea de-a oferi 2 din cele 7 produse cuiva de Sf.Niculae- primesc un telefon prin care isi cereau scuze si-mi spun ca:”4 din cele 7 produse nu mai sunt pe stoc.Daca doriti vi le inlocuim cu alte arome”.

Daca doream alte arome, oare nu le comandam pe acelea de la bun-inceput?

Ii spun acest lucru si-i mai spun ca nu inteleg de ce produsele nu sunt pe stoc(sau n-au fost pe stoc in conditiile in care am plasat comanda la 12.30) si fix aceleasi produse erau la aceeasi oferta pe site-ul lor la o saptamana distanta …la aceeasi reducere.

Evident doamna nu-mi da nici un raspuns…insista sa schimb aromele la produse.

In cele din urma imi spune ca produsele poate sosesc din Italia peste cateva zile si sa mai asteptam .

Aveam  de ales?!

A mai trecut…habar nu am…inca 10 zile…primesc e-mail ca inca nu sunt produsele pe stoc…

Supriza insa !

Acest produs este pe site chiar si acum !(era si in cosul meu) doar ca atunci era mult mai mult redus .

Ce putem deduce?!

1.De Black Friday acest magazin on-line si-a facut doar reclama

2.Respectul fata de clienti este ZERO!

Despre produse..nu prea am ce sa va spun!

Au trecut aproape 2 luni (pe 17 ian se implinesc) iar comanda nu a ajuns!

Cu siguranta a fost prima si ultima data cand am comandat aici! ..Indiferent de calitatea produselor!

 

Update:Astazi (la o zi distanta) doamna Ana-Maria de la Bottega Verde a’ salvat situatia colegilor’. Singura persoana care a inteles si cu care am putut discuta dupa intreaga „nebunie”. Evident, saptamana viitoare, dupa ce primesc coletul va impartasesc  impresii referitoare la calitatea produselor!

More about Jasmine

Comments

  1. Răspunde

    […] ca in urma cu aproape un an  am avut o experienta neplacuta (despre care v-am povestit aici) cu un magazin online care mi-a livrat comanda la 3 luni […]

  2. Răspunde

    Nu am comandat niciodata de la ei, dar stiu ca de Black Friday multe firme au probleme cu comenzile si expedierea.

  3. Răspunde

    Experienta ta nu este una tocmai placuta. Sunt pe un grup de mamici din Galati care se plangeau si ele de comenzi intarziate excesiv de Black Friday. Chiar poate fi o neplacere aceasta inlocuire a produselor si sper ca dupa atatea saptamani de astetare sa se rezolve problema ta

  4. Răspunde

    Eu am colaborat fructuos cu ei si nu am avut nicio problema. Imi pare rau ca tu ai patit asta.

  5. Răspunde

    Imi pare rau pentru experienta ta, eu am comandat de la ei si am asteptat 2 saptamani sa vina un sampon dorit si apoi inca 2 pentru un rimel, dar am fost sunata, anuntata, intrebata. Intr-un final s-a rezolvat.
    Tind sa cred ca au multi clienti si undeva unul la 1000 se intampla sa fie mai neglijat.

  6. Răspunde

    Eu am plasat vreo 5 comenzi la ei, si niciodata n-am intampinat probleme. Insa de fiecare data ma uitam sa iau produsele de pe stocul din Romania, nu de pe cel din Italia.

  7. Răspunde

    Mi s-a intamplat si mie cu alte magazine on-line, de BF, cred ca este atat de mare nebunia cumparaturilor incat sistemul informatic nu face fata si o noua aprovizionare poate sa-ti intarzie comanda chiar cu doua saptamani, in niciun caz cu doua luni ca in cazul tau.

  8. Răspunde

    Se pare ca ai fost tu putin mai ghinionista, eu una nu am avut nici o problema cu ei, dar am bucur ca intr-un final s-a rezolvat si treaba

  9. Răspunde

    Chiar nu inteleg. De ce apar pe site produse ca fiind in stoc daca apoi te suna si-ti spun ca nu sunt? Si a doua zi tot in stoc apar. Ori nu actualizeaza site-ul ceea ce e rau la comertul online ori chiar vor sa-si faca doar reclama prin reduceri fantoma ceea ce e si mai rau.

    1. Răspunde

      Mi-au spus ca sunt pe stoc in Italia si ca daca vreau sa ma uit mai atent si sa vad ca doar cele care apar cu livrare imediata le au ei fizic.Ceea ce mi se pare foarte aiurea.E ca si cand vinzi merele care abia acum au inflorit.

  10. Răspunde

    Imi pare rau pentru ce ai patit. Eu am comandat in trecut de la ei si nu am patit niciodata asa ceva. 🙁

  11. Răspunde

    Vai ce urat din partea lor, nu am dat comenzi la ei, dar n am patit niciodata ceva de genul.

  12. Răspunde

    Se pare ca aceste reduceri de Black Friday este un heirupism. Vor sa faca cat mai multe vanzari, strategii de marketing exista, dar sut probleme la alte departamente. Pacat ca a trebuit sa treci prin aceste neplaceri

  13. Răspunde

    Si eu am avut o experienta similara cu ei, tot de BF, cu exceptia ca eu mi-am bagat picioarele si am anulat comanda… Si asa am avut ceva batai de cap pana am dat de ei sa reusesc sa anulez comanda…
    Never again!

  14. Răspunde

    Eu nu am avut probleme cu ei. S.au comportat bine cu mine. Cand n.au avut un produs pe stoc m.au sunat si l.am inlocuit.

    1. Răspunde

      Mie sincer nu mi se pare normal sa inlocuiesti ceva dintr-o comanda.Daca am comandat „x” insemana ca acel”x ” il voiam…altfel comandam „y”

  15. Răspunde

    Pacat ca ai avut asa o experienta urata! Eu nu am incercat nimic de la ei si nici nu ma tenteaza.

  16. Răspunde

    Nu stiu ce sa spun. Eu am comandat de vreo 5-6 ori de la ei si nu am avut nici un fel de probleme. Stiu ca de sarbatori sunt mai aglomerati, au multe comenzi si uneori se epuizeaza stocurile. Eu am avut o experienta pozitiva cu ei…

    1. Răspunde

      Camelia cum „d e sarbatori”?! Comanda e facuta din 17 noiembrie

  17. Răspunde

    Wow!Nu am avut probleme cu ei. O singura data nu au avut pe stoc doua produse, m-au sunat a doua zi dupa comanda si m-au intrebat daca sa astept vreo 2 saptamani pana vin din Italia sau sa le inlocuiesc. In rest nu am avut probleme. Imi pare rau pentru experienta ta neplacuta!
    Ai dreptate aici. Daca vreau un anume produs, nu e placut cand e inlocuit. Insa in cazul meu au fost geluri de dus de care am fost foarte multumita.

    1. Răspunde

      In acest moment pe site-ul lor sunt produsele comandate de mine(afisate) iar comanda mea inca nu a sosit. De aici nu deduc decat faptul ca de BF. si-au facut doar reclama. In prezent sunt reduse pe site, dar nu cum erau de BF(deci produsele sunt…)

Leave a Reply

Lasă un mesaj

%d blogeri au apreciat: