Cum sa te simti ca acasa intr-un birou inchiriat?

 

Spatiul in care muncim zi de zi este ca si o a doua casa pentru multi dintre noi. Avand in vedere ca petrecem cel putin 8 ore pe zi la birou, acest spatiu trebuie sa fie amenajat in asa fel incat sa faciliteze conditiile de munca, sa ne inspire, sa ne faca sa ne simtim in largul nostru si sa ne ofere confortul de care avem nevoie pentru a fi cat mai productivi. Tocmai din acest motiv am ales ca in articolul de azi sa vorbim despre cum sa amenajam un birou in asa fel incat acesta sa fie pe placul nostru chiar daca este un spatiu inchiriat. Pentru o agentie imobiliara care se ocupa cu inchirieri birouri in Ploiesti ii recomandam cu incredere pe cei de la Royal Imob, acestia avand o echipa profesionista si un portofoliu bogat.

 

Dupa colaborarea cu agentia imobiliara si gasirea spatiului potrivit pentru intreaga echipa urmeaza amenajarea acestuia. Pentru inceput insa, va trebui sa masurati incaperea in care vor fi amplasate birourile. O modalitate simpla de a face acest lucru este prin desenarea unui plan al biroului, pe care vei marca dimensiunile usilor, ferestrelor si caloriferelor. Odata ce ai realizat acest plan si ai masuratorile la indemana, poti incepe sa cauti piesele de mobilier si echipamentul potrivit pentru biroul.

Mobilierul pentru birou

Avand in vedere gama variata de piese de mobilier de pe piata, ar putea sa fie destul de greu sa amenajezi un spatiu de birouri de la A la Z. Tocmai din acest motiv am ales sa iti venim in ajutor si sa te sfatuim ca in primul rand sa iti canalizezi atentia pe trei dintre cele mai importante lucruri de care ai nevoie.

 

♥Biroul – acestea sunt disponibile intr-o gama variata de modele, culori si marimi. Daca vrei sa economisesti spatiu, te poti indrepta spre un birou coltar sau unul minimalist. In schimb, daca ai o camera incapatoare, poti opta pentru un birou mare, cu rafturi, sertare si dulapioare incorporate. Totodata amplasarea acestuia este un aspect foarte important pe care nu trebuie sa il scapi din vedere. Majoritatea specialistilor recomanda ca biroul sa fie pozitionat langa o fereastra, deoarece lumina naturala sporeste productivitatea. In plus, o priveliste frumoasa este intotdeauna binevenita.

 

♥Scaunul – este de asemenea una dintre cele trei componente esentiale pentru amenajarea unui birou. Confortul si productivitatea sunt strans legate de pozitia in care stai la birou. Prin urmare, alegerea unui scaun potrivit este esentiala. Poti opta pentru un scaun de birou operational, ergonomic sau directorial. Orice ai alege, primul criteriu pe care trebuie sa-l iei in considerare este, fara doar si poate, confortul.

 

♥Corpuri de depozitare – acestea sunt absolut necesare pentru a mentine toate lucrurile, actele, dosarele in ordine. Iata cateva piese pentru care poti opta:

More about Jasmine

Comments

  1. Răspunde

    Oare exista astfel de agentii si in Bacau? Nu mi-ar strica si mie un loc in care sa am biroul, altul decat propria casa. 🙂

  2. Răspunde

    Când ai de unde alege mobilierul potrivit, agenția care să te consilieze și ajute în alegerea spațiului, totul devine mult mai ușor de realizat. Locul in care lucrezi trebuie să îndeplinească condițiile pe care le-ai amintit si tu pentru a putea desfășura activitatea cu drag, pasiune și în confortul dorit.

  3. Răspunde

    Chiar am o prietenă care caută de ceva vreme să își mute biroul în Ploiești, doar că mereu a intervenit câte ceva. O să îi spun de această agenție:)

  4. Răspunde

    Eu lucrez de acasa, dar mi-ar placea sa inchiriez un birou, mi-as duce cana preferata pentru cafea, poze cu familia si mici decoratiuni din vacante.

  5. Răspunde

    Foarte bine zici. Nu mi-am dat seama ce important este un scauj bun pana nu mi-am schimbat serviciul si m-a chinuiam pe un scaun oribil de incomod.

  6. Răspunde

    Mobilierul este cu siguranta foarte important, mai ales daca vrem sa avem un mediu placut in care sa lucram.

  7. Răspunde

    Cu siguranță este un articol foarte util pentru multe persoane. Eu deocamdată nu ma confrunt cu aceste probleme, dar este de mare ajutor.

  8. Răspunde

    Eu nu am munca de birou, dar am citit multe informații folositoare și cred ca pot recomanda acest articol multor prietene și colege.

  9. Răspunde

    Eu am lucrat mult timp intr-un birou si pentru mine cea mai importanta piesa de mobilier era scaunul, fiindca daca nu stai confortabil nu te poti concentra la ce ai de facut.

  10. Răspunde

    Nu m-am gandit pana acum la un birou inchiriat, dar cred ca este o algere interesanta

Leave a Reply

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: